نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جذابیت های پنهان میرالم پیانیچ / بسته خبری (6)

جذابیت های پنهان میرالم پیانیچ / بسته خبری (6)

 

4 روز تا پایان مهلت تعیین شده برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه‌های ایتالیایی باقی مانده و تیم‌های حاضر در رقابت‌های سری A فرصت چندانی تا آخرین برآوردها و تصمیم‌گیری‌هایشان ندارند. آخرین شنیده‌ها از شایعات بازار نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس در رسانه‌ها را می‌توانید در ادامه بخوانید.

 

در حالیکه برخی از منابع رسمی از رد پیشنهاد پی‌اسی‌جی برای جذب ماریو مانژوکیچ توسط این بازیکن خبر داده‌اند، وب‌سایت Il Bianconero از باقیماندن این مهاجم کروات تا ماه ژانویه در جمع یوونتوس خبر داده است. انتخاب تیمی مناسب در آرامش و داشتن قراداد تا سال 2021 با یووه از جمله دلایل احتمالی ادامه همکاری مانژو با یوونتوس عنوان شده است. از منچستر یونایتد یه عنوان یکی از مقاصد احتمالی او در نقل و انتقالات زمستانی در رسانه‌ها نام برده می‌شود. 
روزنامه La Repubblica با اشاره به احتمال تبادل بازیکن میان یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن در روزهای باقیمانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، از علاقه پاریسی‌ها به پائولو دیبالا و میرالم پیانیچ و تمایل یووه برای به خدمت گرفتن مارکو وراتی و آنخل دی‌ماریا خبر داده و مبادله این بازیکنان را دور از ذهن ندانسته است. 
علی‌رغم عدم علاقه میرالم پیانیچ به جدایی از یوونتوس اما شایعات فراوانی از احتمال معاوضه یا انتقال او به باشگاه‌های دیگر به گوش می‌رسد. روزنامه Tutto Sport ضمن یادآوری علاقه ویژه لئوناردو و توخل در پاری‌سن‌ژرمن به این هافبک بوسنیایی، بایرن‌مونیخ را نیز به جذب این بازیکن 29 ساله متمایل دانسته است. به گفته این روزنامه چاپ تورین؛ قیمت مدنظر یووه برای پیانیچ 80 میلیون یورو اعلام شده است.
با اینکه به نظر می‌رسد در صورت توافق بارسا و پی‌اس‌جی بر سر انتقال نیمار، پاریسی‌ها قطعاً روی پائولو دیبالا به عنوان گزینه جایگزین حساب باز کرده‌اند اما پرونده معاوضه جواهر آرژانتینی یووه با مائورو ایکاردی نیز همچنان روی میز مدیران یوونتوس است. با این حال روزنامه La Gazzetta dello Sport از مخالفت آندره‌ا آنیلی در مورد این معاوضه خبر داده و بر استفاده از حق وتوی ویژه رئیس باشگاه در صورت جمع‌بندی نهایی مدیران برای انجام این جابه‌جایی خبر داده است.
جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار Sky Sport از آخرین انتظارهای پارتنوپی برای اعلام تصمصم نهایی مائورو ایکاردی خبر داده و مدعی شده پاسخ منفی این مهاجم آرژانتینی فرناندو لورنته را راهی بندر ناپل خواهد کرد. با این حال آخرین شنیده‌ها خبر از آن می‌دهد که ناپولی به واندارا نارا تا روز جمعه مهلت داده که تکلیف نهایی موکلش در این خصوص را مشخص کند. لورنته اسپانیایی آماده است تا با قراردادی آزاد و در ازای پرداخت حقوق سالیانه 2.5 میلیون یوروویی به ناپولی بپیوندد.
شبکه تلویزیونی Rai Sport با اشاره به تمایل فراوان میلان برای به خدمت گرفتن مریح دمیرال، از تردیدهای مسئولان یووه در ورود به این پروژه خبر داده است. یوونتوس علی‌رغم علاقه نداشتن به فروش این بازیکن، در صورت عدم‌موفقیت در سبک‌تر کردن نفراتش، جدی‌تر به انتقال مدافع ترکیه‌ای‌اش به میلان فکر خواهد کرد. به گفته منابع نزدیک به باشگاه میلان، مدیران این تیم حاضر شده‌اند با افزایش مبلغ قبلی‌شان به 35 میلیون یورو مصمم بودن خود در جذب این بازیکن را به یوونتوس اثبات کنند.
استفی ماویدیدی مهاجم 21 ساله یوونتوس که دو سال پیش از آرسنال به این تیم پیوست در آستانه پیوستن به تیم دیژون و حضور در رقابت‌های لوشامپیونه قرار گرفته است. این مهاجم انگلیسی به احتمال فراوان با قرادادی قرضی ایتالیا را به مقصد فرانسه ترک خواهد کرد.

 

عناوین ذکر شده تنها بخشی از مهم‌ترین سرخط‌های خبری اطراف باشگاه یوونتوس است و هر ساعت بر شمار آنها افزوده می‌شود. شنیده‌های جدیدتر در بسته‌های خبری بعدی اطلاع‌رسانی خواهند شد.

 

گفتنی است طبق قانون مصوب شده توسط کمیته برگزاری رقابت‌های سری A و اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا، زمان آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی در این کشور از روز دوشنبه یکم ژوئیه (10 تیرماه) آغاز و در روز دوشنبه دوم سپتامبر (11 شهریورماه) به پایان خواهد رسید. همچنین مقرر شده پنجره ترانسفرینگ نیم‌فصل این رقابت‌ها نیز از از روز دوم تا سی و یکم ژانویه 2020 باز باشد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: